رییس اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه وشهرسازی لرستان گفت: عملیات اجرایی هفت هزار واحد نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رییس جمهوری به استان در روز جمعه ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلدانیوز به نقل از ایرنا “محمدرضا علوی کیا” رییس اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه وشهرسازی لرستان افزود: از این تعداد ۲ هزار واحد در شهر خرم آباد، ۲ هزار و ۷۰۰ واحد در بروجرد، یکهزار و ۹۰۰ واحد در نورآباد و ۴۰۰ واحد در پلدختر ساخته می شود.

وی اظهار داشت: قرار است عملیات اجرایی این تعداد واحد با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و به صورت پایلوت در خرم آباد آغاز شود.

رییس اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه وشهرسازی لرستان با بیان اینکه مدت زمان ایده آل بهره برداری از این واحدها سه سال پیش بینی شده است ادامه داد: در طرح اقدام ملی مسکن ۴۲ هزار و ۴۲۸ نفر نام نویسی کرده که هشت هزار و ۲۰۹ نفر تایید نهایی شده و از این تعداد چهار هزار و ۶۶۹ نفر واریز وجه اولیه را انجام داده اند.

علوی کیا گفت: در طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون ۵۱ هزار و ۳۸۷ نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد یکهزار و ۵۲۴ نفر انصراف داده یا رد درخواست داده اند.

قرار است آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت، روز جمعه ۱۹ آذرماه به لرستان سفر کنند.