به مناسبت گرامیداشت ولادت پیامبر خوبیها نبی گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن‌های گسترده‌ای در نقاط مختلف لرستان برگزار شد.

به گزارش ایلدا نیوز، همزمان با گرامیداشت میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) دیار لرستان غرق در نور و شادی شد و به همین مناسبت مناطق مختلف استان لرستان سرشار از شادی است.

برگزاری اعیاد مذهبی در دیار مردمان مومن و انقلابی لرستان همواره با آئین ها و سنت های کهن و احترام به بزرگان و بازدید از آنان همراه بوده است که امشب نیز اقشار مختلف استان با برگزاری جشن های بزرگی با حضور بزرگان و اقوام و همچنین حضور در حسینیه ها، تکایا و مساجد استان این میلاد بزرگ را گرامی داشتند.

با گرامیداشت این روز بزرگ، برخی از مردم نیز نقل و شیرینی به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) پخش کردند تا بخشی از شادی و سرور خود را از این طریق به نمایش بگذارند و تا این لحظه همچنان برگزاری جشن ها و مراسم های گرامیداشت میلاد پیامبر گرامی اسلامی در سطح دیار لرستان در حال برگزاری است.

شماری از جوانان لرستانی، آغاز زندگی مشترک خودشان را همزمان با ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) انتخاب کردند تا با نام پیامبر اکرم (ص) جشن زندگی خود را برگزار کنند.