پایگاه خبری تحلیلی ایلدانیوز دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری های کشور
شماره مجوز: ۸۳۲۲۹
صاحب امتیاز و  مدیر مسئول: محمد ابراهیمی فرد
پست الکترونیکی سایت :   info@ildanews.ir
آدرس دفتر مرکزی: استان لرستان-شهرستان کوهدشت-خیابان رهبری -مجتمع تجاری صمصام-طبقه اول -واحد ۵۵- دفتر پایگاه خبری ایلدانیوز
کدپستی: ۶۸۴۱۷۶۹۹۵۶
شماره تماس:  ۰۹۳۸۸۷۳۱۳۱۸

کاربران گرامی و فرهیختگانی که این پایگاه خبری را برای بازدید انتخاب کرده اید ضمن تشکر از شما پایگاه خبری ایلدانیوز  پایگاه مستقل بخش غیردولتی و کاملاً آزادی است که از سال ۱۳۹۷ با مشی خبری، تحلیلی و انتقادی پای در پهنه وسیع و بکر انتشار الکترونیکی نهاده است و پس از ۳ سال فعالیت حرفه ای و ثبت در ستاد ساماندهی بحمدالله در آبانماه ۹۷ موفق به اخذ مجوز رسمی فعالیت از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها به عنوان عالی ترین مرجع نظارتی بر رسانه های کشور گردید که پشتوانه آن سال ها کار حرفه ای و تاثیر گذاری بر مسائل منطقه است.

در حال حاضر ایلدانیوز در استان لرستان خبرنگار فعال دارد و در شهرستان کوهدشت و تمامی بخش های تابعه آن نیز رابطین خبری به صورت شهروندخبرنگار و افتخاری با این رسانه همکاری می‌نمایند.

ایلدانیوز متشکل از تیمی رسانه ای و جوان می باشد که سعی دارد در عرصه خبر رسانی مخاطبان موثر و موفق ظاهر شود و امیدوار است که بتواند منبعی مفید و معتبر برای مخاطبان خود باشد.

ایلدانیوز خود را متعهد به ارتقای سنت و اخلاق رسانه‌ای کشور می‌داند و در عین حال سعی بر پایبندی به ارزش‌هایی چون صداقت، اعتدال، استقلال، اعتبار، تنوع و عدم ترجیح مراعات اقتصادی یا سیاسی بر مسائل حرفه‌ای دارد.

مخاطبان این پایگاه خبری همواره می توانند از طریق بخش “ارتباط با ما” با مدیران و مسئولین سایت در ارتباط باشند و نظرات و دیدگاه ها و اخبار مد نظر خود را در اختیار مسئولین این سایت قرار دهند و یا انتقادات و نظرات خود مدیران این سایت را در مسیر بهتر شدن یاری نمایند.