ورزش و رسانه (سواد ورزشی) ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

مریم رستمی نوشت:
ورزش و رسانه (سواد ورزشی)

تحولات جهانی و سرعت رشد فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی قرن اخیر باعث شده است تا عصر حاضر را عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات بنامند. یعنی در این عصر به دلیل وجود کاربرد وسایل ارتباط جمعی که وسعت نفوذ و تاثیرات آن‌ها بسیار زیاد است، ارتباطات جدید شکل نوین یافته و تحولات جامعه‌ی بشری را تحت‌الشعاع قرار داده است.

بایگانی‌های یادداشت
سبقت‌ بازی‌های سیاسی از سیاست‌های رسانه‌ای ۱۳ تیر ۱۳۹۸

سبقت‌ بازی‌های سیاسی از سیاست‌های رسانه‌ای

در شرایطی که نه رشد اقتصادی و نه توسعه‌ای در هیچ زمینه‌ای در استان به چشم نمی‌خورد، فقط و فقط هر از گاهی خبرهایی از چند جلسه (پساسیل) منتشر می‌شود.

نوروز؛شمیم عشق ومهرورزی! ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

نوروز؛شمیم عشق ومهرورزی!

هوشنگ آزادبخت/فرزندان این بوم و بر، باز هم هفت سین خواهند چید گرچه با دلی پرغم!

حذف «سین» اسراف از سفره عید!!! ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

حذف «سین» اسراف از سفره عید!!!

محسن آزادبخت: هر سال حوالی عید حجم زیادی حبوبات و غلات صرفا برای داشتن سبزه سفره هفت سین دور ریخته می‌شوند، سبزه‌هایی که عمر کوتاهی دارند و مهمان چند روزه‌ی خانه‌ی ما هستند. سبزه‌هایی که عطر خوشایندی ندارند و گاهی با زرد شدن سر برگ‌ها یا افتاده شدن‌شان منظره‌ی بدی به وجود می‌آورند.

فیـــلم سینمایی پُــــــــــــــــــــــــــل/ پُلی به‌ســوی سیــنمای مســتقل منطقه‌ای ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

فیـــلم سینمایی پُــــــــــــــــــــــــــل/ پُلی به‌ســوی سیــنمای مســتقل منطقه‌ای

داستان فیلم از آن جا آغاز می‌شود که جوانی به دنبال قهرمانی که دوست قدیمی و مرادش است و مدتها خبری از او در دست نیست ، می‌گردد

خواب خوش نمایندگان استان با لالایی استاندار ۰۶ اسفند ۱۳۹۷

خواب خوش نمایندگان استان با لالایی استاندار

عملکرد ضعیف استاندار باعث شده است تا این استان به جایگاهی غیر از جایگاه قبلی خود برسد، قطعا حضور خادمی بعنوان استاندار لرستان باعث شد تا این استان با این وضعیت مدیریتی و عملکردی 20 سال دیگر نیز از استانهای دیگر عقب بماند.

بیکاری ؛ چالشی دیرینه در لرستان ۲۸ دی ۱۳۹۷

بیکاری ؛ چالشی دیرینه در لرستان

در دنیای موسوم به عصر ارتباطات دیگر نه می شود واقعیتی را پنهان کرد و نه می توان حقیقتی را منکر شد و نه می توان همچون گذشته اطلاعات و واقعیات پیرامون یک اتفاق و یک مـاجرا را قطره چکانی در اختیار مردم قرار داد.

بخشی از خاطرات جانباز سرافراز حاج کوروش ابراهیمی ۰۴ دی ۱۳۹۷

بخشی از خاطرات جانباز سرافراز حاج کوروش ابراهیمی

سال ۱۳۶۵همزمان با اجرای عملیات کربلای ۵ که تعداد زیادی از رزمندگان همشهری ما در این عملیات به شهادت رسیدند ، شهرستان کوهدشت هم یکی از شدیدترین بمبارانهای تاریخ خود را شاهد بود.   شهادت جمعی از دوستان عزیزمان و بمبارانهای مکرر زادگاه توسط هواپیما های دشمن بعثی ، صبر ما را لبریز کرده بود لذا با […]

استعفای نخست وزیر ۱۳ آذر ۱۳۹۷

استعفای نخست وزیر

ایلدا نیوز / محمد منصوری انجمن‌های دانشجویی، اوایل دهه ۱۳۲۰ از دانشگاه تهران فعالیت‌های خود را آغاز کرده بودند . در دوران ۳۷ ساله حکومت محمدرضا پهلوی،دانشگاه متن تحرکات سیاسی بود که از دل این انجمن‌ها افراد شاخص سیاسی بیرون آمدند. بسیاری از آن‌ها هر یک سردمدار و از اعضای موثر یکی از تشکل‌ها و […]

مدیریت بحران یا مدیریت ارسال عکس و تصاویر ۰۳ آذر ۱۳۹۷

مدیریت بحران یا مدیریت ارسال عکس و تصاویر

دکتر فرود آزادبخت/ایلدا نیوز فرآیند بکارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی، سازماندهی ،بسیج منابع و امکانات ،هدایت و کنترل را بعنوان تعریف مدیریت می شناسند . بحران را بعنوان پیشامدی که به صورت ناگهانی و وضعیتی خطرناک و ناپایدار برای فرد ،گروه یا جامعه است که این دو تعریف در […]

خرم زال نان را از بابا گرفت و سد معشوره شاید آب را! ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

خرم زال نان را از بابا گرفت و سد معشوره شاید آب را!

بد نیست در این برهه حساس که بحث کم آبی و بحران خشکسالی گریبان کل کشور بالاخص رودخانه کشکان را گرفته است و مردم جنوب لرستان بشدت نگران این موضوع هستند نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اعلام نماید چه تدابیری در خصوص موضوع سد معشوره اندیشیده شده است؟