مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان به همراه معاونان خود در سفری به شهرستان کوهدشت به بررسی مسائل ورزش این شهرستان پرداختند.

به گزارش ایلدا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت، یکشنبه ۱۹ آبان سیدعلی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به همراه معاونان خود آقایان علیجانی و عزیزپور طی سفری یک روزه به بازدید از پروژه های عمرانی و بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی شهرستان کوهدشت پرداختند.
آغازگر برنامه های این روز حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیدار با رئیس و کارکنان اداره بود. در این جلسه پس از خیرمقدم آقای رشیدیان رئیس اداره ورزش و جوانان به مدیرکل و هیئت همراه و تشکر از انجام این سفر، مسائل و دغدغه‌های پرسنل اداره در حوزه‌های مختلف اداری، احکام کارگزینی و وضعیت استخدامی و مسائل رفاهی مورد بررسی قرار گرفت.

سپس هیئت مذکور با حضور در دفتر امام جمعه محترم شهرستان دیدار کوتاهی با حجت الاسلام طهماسبی داشتند و از رهنمودها و سفارشات ایشان بهره مند شدند.
پس از آن جلسه ویژه بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه چند تن از رؤسای هیئت‌های ورزشی به نمایندگی از هیئت‌های ورزشی شهرستان دغدغه‌ها و مشکلات جامعه ورزش کوهدشت را به اطلاع رساندند.
آقای رشیدیان ریاست اداره ورزش و جوانان که دبیر جلسه بود با جمع‌بندی مطالب ضمن درخواست از مسئولان اداره کل خواهان توجه ویژه به ورزش کوهدشت گردید. آقایان علیجانی و عزیزپور معاونان توسعه و پشتیبانی و ورزشی اداره کل که در این جلسه حضور داشتند پس از شنیدن مشکلات مطرح شده قول های مساعدی را جهت بهبود شرایط و کمک به هیئت‌های ورزشی ارائه دادند.
پایان بخش سفر مدیرکل و هیئت همراه ، عزیمت به بخش کوهنانی و بررسی مسائل و مشکلات این بخش بود.