مراسم یادواره ۴ شهید دانشجو این شهرستان با حضور جمعی از مسؤولان و دانشجویان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلدا نیوز، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان کوهدشت امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امام‌جمعه کوهدشت، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسولان و دانشجویان در سالن اجتماعات امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت در این مراسم با بیان اینکه جهاد درراه خدا پیروزی بر دشمن، شهادت، اسارت و جراحت را به ارمغان خواهد آورد اظهار داشت: مجاهدان درراه خدا کسانی هستند که دنیا را فروخته و آخرت را برای خود خریداری می‌کنند.

وی عنوان کرد: عزت و سربلندی کشور در گرو جهاد و ایستادگی است، امروز عربستان به این خاطر ذلیل ‌شده که از منافع خود دفاع نکرده و جهاد را فراموش نکرده است.

امام جمعه کوهدشت تصریح کرد: شهید با همه وجود و خونش، شهادت به خداوند متعال می‌دهد، مقام معظم رهبری فرمودند، آمریکا شیطان اکبر است یعنی اینکه باید تمام خداپرستان جهان در مقابل آمریکا ایستادگی کنند؛ علم باید جهت‌دار و مفید باشد و دانش و بینش در کنار هم عامل موفقیت انسان خواهد بود.

سرهنگ کرم کونانی فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت نیز در این مراسم با اشاره به آمادگی بسیجیان برای دفاع همه‌جانبه از منافع انقلاب اسلامی گفت: این شهرستان ۵۱۴ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این ‌بین چهار شهید دانشجو و یک شهید مدافع حرم است.

وی افزود: روحیه بسیجیان امروز، روحیه همان اوایل انقلاب اسلامی است که هرزمانی نظام اسلامی احتیاج داشته باشد، در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارند.

در این مراسم از خانواده شهدای والامقام جهان شاه آزادبخت، مجتبی آدینه وند، اسماعیل هادیان، محمد علیم عباسی و قدرت اله عبدیان تجلیل شد.

 

 

عکس:محمد ابراهیمی