همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، امید کردی به عنوان چهره سال فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ لرستان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایلدانیوز، امروز ظهر آئین تجلیل از هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی با حضور استاندار لرستان، رئیس حوزه هنری و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگ و هنر و رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

در این آیین امید کردی (هنرهای تجسمی) ، آرش رضایی (هنرهای نمایشی) طاهری مرادی (موسیقی و سرود) مهران یاراحمدی (هنرهای تصویری) عصمت دهقانی (ادبیات پایداری) وحید اشجع (آفرینش های ادبی) و اسماعیل اله دادی (ادبیات کودک و نوجوان) بر اساس اعلام هیأت بررسی عملکرد هنرمندان افراد زیر به عنوان هنرمندان برگزیده هنر انقلاب لرستان معرفی شدند.

کمیته انتخاب چهره برتر هنر انقلاب لرستان متشکل از ادارات و نهادهای مرتبط با فرهنگ و هنر استان امید کردی را به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان انتخاب کردند.

 

در برنامه از دو هنرمند مهدی سلیمی و یاسین مظفری کیا هر دو در رشته (هنرهای تصویری) تقدیر شد، همچنین از طهمورث آشناگر از هنرمندان مطرح در حوزه هنرهای تجسمی به عنوان هنرمند پیشکسوت تجلیل شد.