نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: راه اندازی دادگاه در بخش طرهان یکی از مطالبات اصلی مردم این بخش بوده است.

به گزارش ایلدانیوز، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در مراسم معارفه احمد پارسا بعنوان نخستین رئیس دادگاه گراب گفت: احداث دادگاه برای این بخش یکی از مطالبات اصلی و اساسی منطقه بود که بحمدالله به آن جامه‌ عمل پوشیده شد و این در حالی که آبرسانی از سیمره به دشت‌های طرهان، کوهنانی، کشماهور و رومشکان را از رئیس جمهور مطالبه خواهم کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: اهالی طرهان به معنی واقعی همیشه در صحنه هستند، بنابراین باید امکانات رفاهی در این مناطق به نحو مطلوب افزایش پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با تشکر از رئیس‌کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: دایر شدن شعبه‌ جدید از تعداد و حجم پرونده‌های شهرستان کوهدشت خواهد کاست و کار مردم زودتر انجام خواهد شد.

مبلغی تصریح  کرد: دادگاه برای بخش درب گنبد و افزودن شعب به مرکز شهرستان کوهدشت نیاز است و ضرورت دارد در این باره نیز اقدام لازم صورت پذیرد و از  همین رو  با در نظر گرفتن شرایط فعلی تمام تلاش خود را برای پی‌گیری مطالبات مردم به کار می‌گیرم.

نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس یادآورشد: جاده‌های دسترسی سی‌پله و سایر جاده‌های بخش طرهان از خواسته‌های ضروری مردم هستند که پی‌گیر آن‌ها هستیم.