استاندار لرستان از ابلاغ مصوبات سفر رئیس جمهور به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر داد.

به گزارش ایلدانیوز، فرهاد زیویار امروز شنبه در حاشیه اولین جلسه کارگروه استانی پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان گفت: مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان لرستان در قالب یک گزارش جامع و کامل توسط سازمان برنامه و بودجه استان جمع آوری و در جلسه امروز ارائه شد.

دکتر زیویار اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبات سفر به اشکال مختلفی ارائه شده، دستگاه‌های اجرایی استان در این رابطه به تناسب ارتباط با مصوبه، در جریان امور برای پیگیری آنها قرار می‌گیرند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بخش اول مصوبات سفر به لرستان، پیگیری‌های استانی، برگزاری جلسات هم اندیشی و هماهنگی با وزرا و معاون اول رئیس جمهور را شامل می‌شود و توافقات حاصله در این بخش که حدود ۱۶۴ مورد است، به صورت قطعی اجرا خواهند شد.

زیویار ادامه داد: بخش دوم مصوبات سفر نیز در قالب بازدیدهای میدانی رئیس جمهور و هیئت همراه گنجانده می‌شود و حدود ۷۰ عنوان را در بر می‌گیرد که این عناوین نیز در دو بخش پیگیری و اجرا خواهند شد.

وی عنوان کرد: مصوبات سفر با دستور رئیس جمهور و با هدف پیگیری به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شده است.

استاندار لرستان با اعلام مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حاضر در کارگروه نسبت به پیگیری مصوبات و به نتیجه رساندن آنها تمامی اقدامات لازم را به عمل آورند.