مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران گفت: اردوی تیم ملی باهدف آماده سازی وزشکاران و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ فرانسه در خرم‌آباد برپا شد.

به گزارش ایلدانیوز از روابط عمومی هیات بوکس لرستان، حسین رحمتی در این خصوص اظهار کرد: مرحله نخست تمرینات تیم ملی بوکس ایران از امروز سیزدهم آذرماه و پیش از مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۲۱ بوکسور شامل هفت وزن المپیکی در خرم‌آباد برپا شده است.

 

وی گفت: این اردو به میزبانی ورزشگاه تختی خرم آباد به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود و شرایط لازم فنی و رفاهی برای ورزشکاران فراهم شده است.

 

وی افزود: بوکسورهای حاضر در این اردو باید پس از اتمام تمرینات، اوایل دی ماه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یابند چراکه حضور و موفقیت در مسابقات کشوری در کنار عملکرد خوب در پیکارهای لیگ، مسیر اصلی رسیدن به تیم ملی خواهد بود.

 

مدیر تیم‌های ملی بوکس بیان کرد: این اردو اولین مرحله آماده‌سازی تیم ملی بوکس برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه است که رینالدو فونتس سرمربی کوبایی در این اردو حضور خواهد داشت و عملکرد ورزشکاران را بررسی می‌کند.

 

رحمتی با تاکید بر اینکه زمان دقیق برگزاری مسابقات کشوری به‌زودی اعلام می‌شود، اضافه کرد: تمام هدف ما این است که بوکس کشور مسیری در راه پیشرفت طی کند که برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.