استاندار لرستان گفت: وزیر کار طرح های کلان خوبی را برای استان تدارک دیده اند که با سفر به استان در کنار سایر پروژه های بر زمین مانده، پیشبرد طرح های اقتصادی کلان به صورت پررنگ تر در دستور کار قرار خواهد گرفت .

به گزارش ایلدانیوز، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با محوریت تجلیل از دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دولت سپری و علیرغم همه ناملایمات ، سختی ها ، تحریم ها و تهدیدهایی که در حق دولت( به معنای عام) و انقلاب اسلامی صورت گرفت، اما اقدامات خوبی در بحث سیاست های داخلی و خارجی کشور صورت گرفت که پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته تر کرد.

وی با بیان اینکه هرچه تحریم ها بیشتر شد، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران مقتدرانه تر عمل کرد، افزود: در صحنه های بین المللی جنگ های تمام عیاری داشتیم، اما مبادلات اقتصادی جمهوری اسلامی با کیفیت و کمیت بیشتری صورت می گیرد.

استاندار لرستان با اشاره به موضوع تحریم های سخت گیرانه در خصوص فروش نفت ایران تاکید کرد: امروز شاهد افزایش فروش نفت هستیم و مراودات سیاسی نیز علیرغم تحریم ها گسترده تر شده است که بیان کننده موفقیت رویکرد مقاومت در برابر جبهه استکبار است.

زیویار با بیان اینکه ابتکارات دولت سیزدهم دنیا را تحت تاثیر نظام جمهوری اسلامی قرار داده است، یادآور شد: اکنون تمامی کشورها به تاثیرگذاری حقیقی ایران پی برده و می دانند ایران اسلامی قصد تعرض به هیچ کشوری را ندارد.

وی با اشاره به حضور ایران در گروه شانگهای و حضور موثر و رسمی در گروه بریکس، اضافه کرد: گروه بریکس متعلق به کشورهایی است که می خواهند خود را از یوغ اقتصادی نظام سلطه خارج کنند که جمهوری اسلامی در این گروه تاثیر بسیار خوبی داشته است.

استاندار لرستان با اشاره به تلاش های دشمنان در داخل تصریح کرد: دشمن تلاش داشت با اغتشاشات، مسمومیت دانش آموزان و سایر اقدامات، کشور را از ظرفیت ها و مسیر خود دور کند، اما چراغ نظام در داخل پرفروغ تر شد.

زیویار ادامه داد: همچنین وضعیت استان طی ۲ سال گذشته به استناد آمارهای سطوح مختلف مدیریتی قابل مقایسه با قبل نیست و در احیای واحدهاد اقتصادی، پروژه های راکد عمرانی تلاش های بسیار خوبی انجام شده است، اما نیاز اساسی به اجرای طرح های بزرگ داریم و در کنار احیای وضع موجود مسئله طرح های اقتصادی کلان هم در دستور کار قرار دارد ، در این راستا از همه ظرفیت ها بخصوص ظرفیت نمایندگان استفاده کرده ایم و بسیاری از وزرا مامور به رسیدگی به وضعیت استان هایی مثل لرستان شده اند.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر وزیر کار به استان لرستان، عنوان کرد: در این راستا وزیر کار طرح های خوبی را تدارک دیده اند که با سفر به استان در کنار سایر پروژه های بر زمین مانده، پیشبرد طرح های اقتصادی کلان به صورت پررنگ تر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار لرستان اضافه کرد: طی ۲ سال گذشته معدل کلی استان در مرکز بررسی عملکرد وزارت کشور عالی بوده است ، درحالیکه از سال ۹۲ تا سال ۹۹ ارزیابی استان زیر ۹۰ درصد بوده اما در این ۲ سال بالای ۹۰ درصد شده که حاصل تلاش همگی اعضای شورای اداری استان بوده است.