فردا مردم ولایی و شهید پرور لرستان میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند.

به گزارش ایلدانیوز، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان گفت:همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه ی زهرا (س)سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای کوهنانی ، سپیدشت و فیروز آباد تشییع و به خاک سپرده می شود.

سرهنگ محسن رشیدی افزود:فردا ساعت ۱۵ سه شهید گمنام از طریق بروجرد وارد لرستان می‌شوند و آیین استقبال از این پرستو‌های مهاجر ساعت ۱۵:۳۰ در گلزار شهدای این شهرستان برگزار و پس از نماز مغرب و عشاء در مصلی بروجرد مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.

وی گفت:روز سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در دورود، ۱۵ تا ۱۷ در الیگودرز و سپس مراسم شبی با شهدا پس از نماز مغرب و عشاء در ازنا برگزار می شود .روز چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در بیرانشهر، ۱۵ تا ۱۷ در الشتر و همزمان با نماز مغرب و عشاء نورآبادی‌ها با مراسم شبی با شهدا، میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: روز پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در شهرستان چگنی، ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کوهدشت و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا در رومشکان برگزار می‌شود.

سرهنگ رشیدی با اشاره به اینکه روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ شهرستان پلدختر افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارد و هنگام نماز جمعه معمولانی‌ها میزبان شهیدان گمنام هستند، ادامه داد: غروب روز جمعه نیز مراسمات شبی با شهدا در سه مسجد از خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی گفت:صبح روز شنبه ۲۵ آذر دانش‌آموزان سه مدرسه در خرم‌آبادساعاتی را میزبان شهدای گمنام هستند و سپس این شهیدان والامقام به شهر‌های سپیددشت،فیروزآباد و کوهنانی منتقل و مراسم استقبال از شهدا در این شهر‌ها برگزار می‌شود.

شهید گمنام ۲۲ ساله که در منطقه ی جزیره مجنون و عملیات خیبر به شهادت رسیده در کوهنانی، شهید گمنام ۲۰ ساله که در منطقه سومار و عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده در سپیددشت و شهید گمنام ۱۸ ساله که در منطقه شرق دجله و عملیات بدر به فیض عظیم شهادت نائل شده در فیروزآباد به خاک سپرده می‌شوند.