معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۶۹ طرح اقتصادی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان با حدود ۷۷ هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و ۳۴۰ میلیون یورو اعتبارات ارزی ابلاغ شد.

به گزارش ایلدانیوز، سیروس ابراهیمی روز یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت مصوبات ابلاغی حوزه اقتصادی سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان افزود: پیگیری مصوبات سفر در حوزه های مختلف به معاونت های استانداری محول گردیده و موضوعات اقتصادی لحاظ شده در این مصوبات نیز بر عهده حوزه اقتصادی استانداری است .

وی بیان کرد: در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان؛‌ ۶۹ طرح معرفی شده که ۱۷ مصوبه در حوزه رفع موانع تولید است و بقیه در حوزه طرح های اجرایی استان در دستور کار و پیگیری قرار دارد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به اینکه برخی از این طرح ها به مرحله اجرایی رسیده‌اند، افزود: مصوبات حوزه اقتصادی استان به صورت کتبی به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده و در جلسه امروز گزارش کاملی از این مصوبات با هدف آشنایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با موضوعات مطرح شده ارائه گردید .

ابراهیمی تصریح کرد: به منظور تسریع در اجرای مصوبات و رفع مشکلات موجود، بانک های عامل نیز باید همکاری کنند.

وی افزود: حداکثر تا ۱۰ روز آینده دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نسبت به پیگیری موضوعات مطرح شده و اجرای مصوبات اقدام کنند و در صورت نیاز از طریق استانداری پیگیری های لازم نیز انجام خواهد شد .

هفت هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان برای اجرا یا تکمیل ۱۷۰ طرح در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان مورد توافق قرار گرفت.